2009. október 6., kedd

Egy kis ízelitő 2

Na ahoj kedves (mégmegmaradt) olvasóim. Jó hírrel jövők nektek :D Kaptok egy kis ízelitőt a 3. fejezetből! Na örültök? Remélem igen... És, hogy még jobban felcsigázalak titeket ezért megkapjátok Nicolas 1 részét a 3. fejezetből!! De lenne még valami!!! Akkor folytatom továbbra is majd a törit ha mindig kapok egykis kritikát és azért már jobban örülnék ha a bejegyzéásekhez írnátok mint a chatbe mert ott mégis elveszik:S Nade elég a szófosásból jöjjön a részetek..


Nicolas

Hülye ötlet volt visszajönni. Mit is képzeltem, hogy talán majd tárt karokkal és mosollyal az arcán vár rám? Csak én lehetek ekkora idióta. Mikor az erdőbe megéreztem az illatát már sejtettem, hogy vérszívó lett. De mikor rámakart támadni és a szemei vörösek voltak biztos voltam a dolgomban. A másik meghökkentő dolog az volt mikor Jasper megmentett Alice elől. Miért tette? Hisz mindig is utált és a rablás óta, ha lehet még jobban.

Követtem őket a Cullen házig. Legalább addig is felidézhetem a régi időket mikor csak ketten voltunk Alice-szel… A bejárati ajtót nyitva hagyták, hogy behívjanak az oroszlán barlangjába. Nem akartam bemenni, mégis megtettem. Visszaváltoztam és emberi alakban sétáltam a fenevad otthona felé. Pár méterről megéreztem azt a finom késő tavaszi napkelte illatát, ami a téli alkonyat mámorával keveredett. Nem épp szokványos megközelítés, de ezekhez hasonlíthat valaminek vagy valakinek az illata.

Megszaporázva a lépteimet már a küszöbön álltam kitágult pupillákkal és a legcsodásabb lány, akit valaha láttam ott tartotta a kezében az univerzumom közepét. Ezüst kék szemei engem néztek és apró kezecskéjével felém nyújtózkodott.
Mindig minden olyan gyorsan történik és a jó dolgok a leghamarabb váltanak át rosszba. Annyit fogtam fel az egészből, hogy vad morgás jött minden honnan majd a következő pillanatban már egy kidőlt fatörzs mellett fekszek és mindenem sajog. Feltápászkodtam és megtörölve a vérző szám szélét, néztem egyenesen az előttem támadóállásban lévő egyre hangosabban morgó vérszopó tekintetébe. Nem változtam át, mert csak arra a kislányra tudtam gondolni, aki alig egy másodperc töredéke alatt teljesen felborította a fontossági sorrendemet.



Na ennyi volt... és nem azt mondom, hogy már ezen a héten de talán max 2 héten belül megkapjátok az új fejit és még hozzá egy új törit a másik blogomon :D

4 megjegyzés:

Rosalie írta...

Szijaaa!!
én megmaradtam hűséges olvasódnak:)
és örülök hogy foytatod az irást:)
jajjj annyra jóó...de olyan gonosz vagy hogy felraksz egy jó izelitő után még sokat kell várnunk arra hogy felrakd az egész részt:)de aztért szeretlek:)
puszi,Rosalie

bubi írta...

szija Rosalie!
Rád mindig számíthatok:)
bocsiii kicsit gonosz vagyok.. (a) xD
most tényleg megprobálok sietni ezzel a résszel!
puszi: bubi

erika írta...

még egy hűséges olvasó :D
amíg írsz, én olvasni fogom :D
nagyon tetszik ez a kis rész.. :D
remélem hamar meglesz a többi is :D már nagyon várom!!! :D
komolyan már a suliban is ezen agyalok... xD
nah sok sikert a fejezethez!! :)
puszi: jalice

bubi írta...

szia Jalice! :)
Ugyan az voantkozik rád mint Rosalie-ra:)
Ti ketten vagytok a hűséges olvasóim:) Akik még kritikát is írnak mindig :D
Na azért suliba figyelj oda... xD elég ha én alszok meg gondolkozok az új részeken.. xD
puszi: bubi