2009. november 24., kedd

Tündérmese vagy még sem?...

Csak sajátfelelőségre olvassátok el!!! Felelőséget és e mű miatt sérülést szenvedőknek kártérítés nem jár!!!
Én szóltam előre...


Egyszer volt, hol nem volt, még az óperenciás tengeren is túl, ahol a kúrtafarkú malac nem túrt mivel elkapta a nátháját. Ott volt egy roskadozó elégé cikis 4 emeletes viskó "Öregek otthona" ez állt rajta. Hát mit nem hősünk van olyan hülye, hogy bemerészkedett -e kunyhó ajtaján túlra ahol amint belépet meg is halt. Na ne hogy higyjetek nekem!!! Ez a mi kis szerencsétlen hősünk elkezdett röhögni mikor körül pillantott az előcsarnokba mindenhol BFMV-es poszterek és tárgyak voltak. Még a szünyegen is a banda nézet vissza... hősünk egyből rájött ez biztos a közös színt a ház tulajdonosai között. Megkereste azt az ócska már alig mozgó liftet és beszállt, megnyomta a 3as gombot és 1 évig ott raboskodott a liftbe mire az felért. Félig csontváz szerencsétlen hősünk kicammogott onnan és megijedt mert amere csak nézet mindenhol könyvek hevertek. Megrázta a fejét és egyből szaladt a lépcsőhöz mivel ez biztosan Kittus nyanyus szintje gondolta. Mire végre felért a keresett ajtóhoz már annyira elfáradt, hogy levegőt venni is elfelejtett... Bekopogott az egyetlen ajtón amihez 50 folyóson kellett átmennie mert az az idióta elfelejtett szólni a házigazdáknak hogy ma érkezik.. Na hát mire ténylegesen oda ért bekopogtatott az ajtón de azt nem hallotta senki mivel az ajtón túl hangos zene hallatszot.. Na remek már emgint buliznak! - mérgelödött szerencsétlen hősünk. De aztán észre vette, hogy van még egy ajtó az emeleten mikor megnézte a térképet.. csak épp az ellenkező irányba.. már annyira kiakadt, hogy inkább fogta magát és egy buborékfújóval amit az egyik sarokba talált agyon ütötte magát és kihevert... Ezért sajnos sose tudjuk meg ki is volt a szerencsétlen hősünk és, hogy mit akart a 3 öregtől.... Itt a vége fuss el már a fenébe! És ha nem hiszed, hogy így történt akkor tölts el egy kis időt ebbe az őrültek házába mikor mind a 3 sárkány otthon tartozkodik!!! Jó éjt gyerekek és ne kérdezetek semmit... mert.... Muhahha én vagyok Buborék a Szadista!!!


Nem kérek kritikát mert annyira fájdalmas, de ha még is meg ajándékoztok vele...*a legcukibb kiskutya szemekkel néz a drága és imádni való olvasóira*

4 megjegyzés:

RRMF47 írta...

Szia!
Remélem nem sértődsz meg ha azt mondom, hogy ez a mese egy kicsit nagyon pihent agyú!! XD de nekem tetszik.... igaz egy szót sem értettem belőle de se gáz!!! SZtem jó XD

Bubi írta...

szia tanya!
Nem sértődök meg, mivel tudom... xD
az hogy nem értettél belőle egy szót sem azt meg megértem mert pihent voltam mikor ezt írtam.. XD

Kim írta...

Halli^^
Ez egy fenomenális költemény, Bubitól! *tapsikol* Am számíts rá, ma megint olyan hiperszuperidióta vagyok, mint tegnap :D
Pusszantás! <-- khm... xD

erika írta...

xD
hát erre mást nem tok mondani...gondolom épp elemedben vtál, amikor alkottad.. :)
mindenesetre felőlem írhatsz folytatást hozzá....hátha egy hősnő is betéved oda.... xD