2009. augusztus 25., kedd

Egy kis ízelítő

Nos mivel a történet nehezen halad.. de már elkezdtem.. ezért kaptok egy kis betekintés így az elejébe..:D

Annyit még elmondok, hogy az első fele a fejinek Edward szemszögéből lesz...

"Jasper szobájában meg is találtam és hangosan felnevettem, amikor megláttam Em-et amint egy kisággyal szerencsétlenkedik.
- Ne nevess! – kórholt le és morcosan fordult felém. – Inkább segíts. Komolyan, ha még egy gyerek jön, a házhoz én elköltözök. – Rosalie a kezében tartott könyvel tarkón ütötte majd visszatért az olvasáshoz. "


Remélem ennyivel csillapítom az étvágyatokat! :P

Puszi

3 megjegyzés:

erika írta...

hát nekem csak mégjobban felkeltetted az érdeklődésemet!! :)
siess nagyon!! komolyan ez a kedvenc fanficem :D

bubi írta...

Szia jalice!
köszi:$
hát sietek vele de nem biztos, hogy hű leszek a könyvbeli karakterekhez.. :S de megpróbálom jól csinálni..

amúgy meg nem gondoltam, hogy valaki is ír ide :P
puszi

erika írta...

hát engem nem zavar ha nem maradsz hű a karakterekhez, nekem így is nagyon tetszik a történet, főleg mivel alice+jasper a kedvenceim :)
bár a nevemből már biztos rájöttél :D :$

sok sikert!!! :D
puszi