2009. augusztus 4., kedd

Szavazás + kép verseny

Nyugalom nem kell szomorkodni, mert, lesz folytatás a szőke hercegnek csak most nem ő lesz a középpontban:D Légy szíves szavazatok, oldalt mert akkor előbb fel tudom rakni a második évad első fejezetét, ha meg vannak a nevek. És még egyszer köszönöm a sok kritikát:)
Puszi Bubi

u.i: Már 2 oldal kész az első fejezetből szóval gyorsan azokkal a nevekkel ;) Ha gondoljátok akkor a chat-be vagy megjegyzésbe is leírhatjátok, ha van valami más jobb név ötletetek! :)


Majd elfelejtettem... egy kép verseny félét hírdetek! A lényeg, hogy küldj el nekem e-mailbe vagy elég lesz ha feltöltöd valahova a képet és a linket bemásolod megjegyzésbe....
Mi legyen a képen: Alice és Jasper kislánya és kisfia.
A kislányt fekete hajúnak gondoltam, mint Alice és kék szemünek. A kisfiút pedig szőke hajúnak és zöld szeműnek. De bárhogy keverheted hogy melyikük haja fekete, szőke és a szemüket színét is de abba is meg van, hogy kék és zöld.
Mondjuk ha találsz képet ahol nem így van és mondjuk barna hajú barna szemü az sem baj mert meglehet oldani. Ja és a korukkal kapcsolatban a bármennyi idős lehet a lány és a fiú csak kinézen max 17-18nak.

Most jön aztán a lényeg. Azok akiknek a fényképei tetszenek és barátnőmnek is és még hasonlít is egy kicsit Jasperre vagy Alice-re azok kitalálhatnak egy részt a második évadhoz és még pluszba elolvashatják Nicolas történetét ami papíron már kész van.

Határidő: szavazás lejárta után 2 nap.

Mindenkép próbáld meg így is úgy is nyerhetsz :D
Remélem sok képet kapok majd töletek.

Puszi, Bubi

5 megjegyzés:

EM ☆ írta...

Szia Bubi! CSak egy kérdésem lenne a képekkel kapcsolatban. A gyerekek kb. hány évesek legyenek?
Puszi

bubi írta...

Szia! Max 17-18, de most ki is írtam.
És vehetem ezt annak, hogy jelizel? :D
Puszi

Rekaliza írta...

Szia Bubi!
A neveknél nekem nagyon tetszik a fiúnak a Gabriel mivel olyan misztikus és a kinézete alapján a kissrác egy angyalra fog hasonlitani vagy Eric mivel annak jelentése nagyra becsült.
A kislánynál Lucy- virradatkor születtet,vagy a Becky ami a Rebekából van aminek jelentése megbabonázó.A képeket megnézem és ha tudok küldök valamit.Remélem segitettem valamit.:D
Várom a folytatást:D
Üdv R.E

EM ☆ írta...

Szia! Köszi a segítséget! Hát... annak is veheted, de csak akkor, ha találok jó képeket:) Már van egy aranyos, azon kicsik:D szerintem tök arik. majd küldöm:)
Puszi

bubi írta...

Szia Réka!
Köszi a név tippeket :) Sokat segítettél, de hát rátok biztam a döntést ezért most nem szólhatok bele.:D Várom a képeket, veszíteni nem tudsz. ;)
Puszi

Szia Nessie!
Szívesen, ha kell még valami amit nem értesz akkor csak írj. Júj biztos arik lehetnek rajta :D Nekem is vannak már képeim szerintem holnap ki is rakom őket oldalra.
Oké várom:)
Puszi Bubi