2010. május 1., szombat

Ha még van itt valaki...

Halihóó ^^"     mizujs veletek?   én remekül vagyok.. és lezártam egy korszakot magam mögött.. ezért jöttem vissza. jah meg hogy elmondjam a történet már elmúlt 1 éves *tapsvihar*   Nos, térjek a lényegre ugye?....   ha akarjátok de csak akkor...   esetleg megpróbálhatok írni még 1 fejezetet.. de csak akkor ha akarjátok és elnézitek nekem, hogy teljesen más lett minden.. vagy ha nem ezt akarjátok akkor neki kezdhetek egy újnak is mert időm, mint a tenger csak ötletem nincs...   ezért chatbe, kommentnek írjátok meg erről a véleményeteket... és, hogy mit is akartok olvasni. 



bubi

5 megjegyzés:

csillus. írta...

szija!
én személy szerint örülnék ha folytatnád a törit mert imádtam!!! ( és még mindig imádom) de ha inkább kezdenél egy újat annak is örülnék =)

puszii. xoxo

vki írta...

én annak örülnék a legjobban ha ezt folytatnád, de ha újat kezdesz az is biztos nagyon jó lenne.

erika írta...

szijja
én még mindig azt mondom h kár vt bezárni a blogot - látod most is írtak h hiányolják a sztorit
én nagyon örülnél ha írnál, teljesen m1 nekem, h miről (csak kevés Jacob és Bella legyen benne és jó sok Alice+Jazz - jó jó tom h ez alapján nem mindegy h miről...áhh ink befogom :D)
szal én tuti olvasni fogom bármiről írsz is... :D
és rám most is számíthatsz ha segítség kell :D
pusz
jalice <3

Bubi írta...

Sziasztok!
Köszönöm mindenkinek a biztatást, aranyosak vagytok! Még mindig nem tudom, hogy mi is legyen.
jalice: te drága hűséges olvasom :D ha Twilight témájú lesz tudod, hogy csak Alice+Jazz párosítású hisz én is őket szeretem a legjobban :D Még meglátom mit fog kihozni belőlem az Eclipse és a Breaking Dawn.. aztán, ha vissza jön a kedv és az ihlet akkor neki állok de ezt már sajnos nem fogom tudni folytatni mert nincs meg az az alap kedv, mint mikor írtam :/

puszi
bubi <3

erika írta...

szia :)
itt is megint én :D
lenne néhány ötletem :D
már ha érdekel...novellára...
pl. amikor az elsőben alice látta h ő és bella bnők lesznek...v a nm-ban amikor alice&jazz elmentek a sznapi buli után...
nah jó, ezek kicsit gyenge ötletek :/
ennyire futotta :$
bocsi :$
ink rábízom a te fantáziádra :P abból jobb fog kisülni :P
ne aggódj, már a komi végén vok :D befogom a szám :P
a végére még annyi h rem hamar lesz vmi kis ízelítő :P
pusz.
jalice(L)